uzun zamandır hissetmediğim bir duygu çöktü üstüme bugün.

hayata yüklediğim anlamlar çözüldü, hafifledi, yaşamaktan sıkıldığımı hissettim.

Sonra ne mi oldu kocam bana tost yaptı.şimdi daha iyiyim.

” üzerine 2 yorum

  1. sana en azından bir tost yapan var bende o da yok.
    bende uzun zamandır aynılıktan yoruldum.
    aynı şeyler.
    hayatım çok uzun zamandır siyah, kahverengi, lacivert…
    biraz yeşil isterdim mesela biraz pembe, lila, turkuaz, turuncu…
    bu renklerden benim hayatımda olmasını isterdim.
    ama yok
    hayatım çok uzun zamandır siyah, kahverengi ve kopkoyu bir lacivert

  2. ah evlilik senle de olmuyor hayat sensiz de desem. 😉 unutma mutluluk anlardan ibaret tıpkı hayat gibi. bunu şarta bağlamamak lazım.akışına bırak şükret hamdet.öyle yapınca daha katlanılır oluyor.

Bir Yanıt Bırakın

