Uncategorized

Görsel

kızım meryem betülüm,

şimdi her ismin geçtiğinde babaannenin “ama ben meyrem diyemiyom ki” değişi aklıma gelip gülümsüyorum.ben seni henüz varlığın bu dünyaya teşrif etmeden sevdim bunu bilesin. küçük kızlar için olan tüm kıyafelerde seni hayal ettim evet bunu itiraf ediyorum. kucağıma aldığım her bebekte seni sevmemein provasını yaptım kokladım boynunu evet bu da bir itiraf. Seni dünyaya getiremeden benden ayrıldın. “Allah verdi Allah aldı” cümlesine sığındım ama üzülmedim mi çok üzüldüm kuzucuk.Sen babanın bizi istemeyeni biz de istemeyiz demesine aldanma, o da üzgün çaktırmamaya çalışıyor sadece. İnş. senin kardeşlerin dünyaya geldiğinde bile ben seni unutmayacağım.

Bir Cevap Yazın

