Günlük gibi

sevgili günlük 268


*dün akşam misafirimiz vardı iftara babamın kuzeni. İftara son bir saat kala başım sallanmaya başladı ama bi gayret sofrayı kurdum. Sonrasında bende film koptu dünya dönmeye gözüm kararmaya soğuk soğuk ter dökmeye başladım. yığılıp kaldım yukarda.Canım abim yetişti bahçeden ya.İyi ki abim var desem. dedim bile (:
Beni kolunda aşağı indirdi servis yaptı, çayı hazırladı velhasıl yanlarında uzandım kaldım.

Sevgi de merhametin yeri çok önemli bence.

Bugün de abimle sohbet ede ede neredeyse öğleni kaçırıyorduk. Güzel şey samimi bir sohbet, özlemişim walla. Bi de aysunla kavuşsam whatssup bizi kesmiyor (;

sevgili günlük 268” için 3 yorum

  1. bi kavuşsak bi sohbetin tadına varsak….
    kısa ve ara zamanlarda koşuşturmaca olmadan trafiği düşünmeden alabildiğine doğal içten ve offfffffffff
    kısacası kavuşalım gari 🙂

Bir Cevap Yazın

