Uncategorized

slm günlük

* Evimi özledim ama burası da pek güzel püfür püfür esiyo.(hava atıyorum evet.)
* Adamımı dün iftardan sonra geçirdim ama şimdiden özledim.birlikteyken birbirimizi yiyoruz kimi zaman ama ayrılırken resmen terkediliyor gibi oldum. O da abimin yanında çaktırmadı ama beni bırakırken morali bozuldu.(umarım yanlış anlamamışımdır)

*burdan bişey söylemek istiyorum lütfen hiçkimse yazdığı blogu silmesin yeniden bişeyler karalayıp blogu silmeyi düşünmesin. Ben eski blogların en eski yazılarını bile dönüp dönüp arada okuyan bi tipim.yeni şeyler yazmazsanız yazmayın ama eskiyi silmeyiiiiin lütfen.bi de arşivi ekleyin (günün uyarısı)

*şimdi beni bir düşünce aldı akşama ne yapsam diye 😉

slm günlük” için bir yorum

Bir Cevap Yazın

