sevgili günlük 567

köydeyim bi süredir  1 hafta daha burada kalıcam abimle.

burada günler güzel geçiyor.

Etamin (çarpı işi) yapıyorum bi süredir. Kitap okuyorum, müzik dinliyorum.

Bi de “hayat çok zalim”

değil değil şaka yaptım.

az önce bi filmdeki replikti yazayım dedim, heyecan yapmayın 😉

herkese güzel bereketli bir ramazan diliyorum.

fotoğraf  “manzara”dan.

 

sevgili günlük 567” üzerine 4 yorum

  1. sana da hayırlı ramazanlar Gamze’cim.
    manzara kartepe yolunda bi mekandan adı da manzara 😉
    yengem yok abi kardeş takılıyoruz,
    oğlunu ramazanda yalnız bırakmak istemedi yengem.

Bir Cevap Yazın

