Uncategorized

cennete bir iki

canım okuyucu

bugün aklıma ne geldi biliyor musun ben cennete gitsem en az 50 yıl hep ilkbaharı yaşamak isterdim.

sıcak yaz günleri bi türlü gelmezdi.

Aslında cennetle ilgili kafamda bir sürü istekle dolaşıyorum (bu arada epey umutluyum cennete girme konusunda 🙂

 

mesela 7 yaşında bilemedin 8 yaşlarında bi kız çocuğu olarak takılmak isterdim bi süre.

üzgünüm ama annem ve babamın başbaşa kalma ihtimali en az 50 yıl veya ben doyana kadar yok.

şımardıkça şımarmak istiyorum.

işten dönünce beni sırtına alıp atçılık oynayan babamında benden hiç kaçışı yok.

bana prenses muamelesi yapan annecimin de kurtuluşu yok.

napim siz beni fena alıştırmışsınız küçük kız çocuğu olmaya, hep öyle olmak istiyorum.

bak yine konu özleme geldi töbe töbe,

kaçtım ben 🙂

 

 

 

Bir Cevap Yazın

