hediyeee

Bende elif gbi ramazan hediyesi vermek istiyorum.Kaç yıldır blogcuyum bi kere hediye mediye vermedim. şimdi cömertliğim tuttu bi ktap hediye etmek istiyorum siz değerli canım okuyucularıma melek aysun ve adamımda katılabilir.(Bu gidişle sizden birine gider bu kitap) mailinizi yollayın ismini beğendiğime kitabı yollıycam şaka şaka çekilişle  belli olacak. Kitap “mustafa kutlu”dan seçtiğim bi kitap.

 

 

hediyeee” üzerine 10 yorum

  1. Günaydın güzel insan
    Pek çekilişlere katılan biri değilim.
    Ama senin yerin başkadır
    Ben de varım
    Sevgiler
    NOT: Bitiş tarihini söylememişsin.

  2. elife buzdankalp senin yeni blogun galiba hayırlı olsun 🙂

    katılmana çok sevindim.
    biraz daha katılan olsun da heyecan olsun diye tarih vermedim.

Bir Cevap Yazın

