.

neyi özlüyorum biliyomusun okuyucu

ikisinin yanını

çok özlediğimden midir bilmem son bir haftadır rüyalarımda birlikeyiz.

babamın bana laf söyletmeyişini özlüyorum mesela,

son kız çocukları farklı mı sevilir bilmiyorum ama babam beni farklı sevdiğini hem açık ediyordu, hem de son zamanlarda dile döküp söylüyordu.

ben özlemekten çok yoruldum ya.

anne baba duasından mahrum yaşamaktanda nefret ediyorum.

seni kayıtsız sevip saran herşeyden herkesten koruyan annen ve baban.

tamam herkesin sevdikleri olduğu gibi benimde var ama ne bilim işte bazen kendimi çok yalnız hissediyorum.

bunları bana yazdıran fonda çalan müzik galiba.bi sn kapatıyorum.

aa evet müziğin etkisiymiş.

Bir Cevap Yazın

