ordan burdan


-recep ayında oruç tutmak malum çok sevap.Bende bugün oruç tutayım dedim. Umduğumdan daha kolay geçiyor.yalnız son 1 saattir sürekli yemek tarifleriyle ilgili videolar seyrederken kendimi yakaladım ve bu işkenceye bi son verdim

-Allah bazı insanları yakınlarının ölümü ile imtihan ediyor, bazılarını da hayatta bırakarak.

– Bu arada amma kürtaj yaptırmaya meraklı kadın varmış ya,bedenime dokunma diyorlar, o zaman hamile kalmadan önce bunu düşün. bak insanı nasıl konuşturuyorlar tee allam.

-Tefal dondurmacım diye bişey çıkarmış.
En son “act fry” alırken tefalden alacak bişey kalmadı demiştim.Eşimde;
“Merak etme yakında senin ilgini çekecek bişey icad ederler ” demişti.Doğru söze ne denir.

-Pinterest te çok vakit kaybediyorum buna bi son vermeliyim.

-Haftasonu yine köye kaçıcaz yaşasın.

Bir Cevap Yazın

