Uncategorized

takasın dayanılmaz hafifliği

Bugüne kadar bir srü blog dolaştım,  bazılarını okudum, takip ettim. Hatta bazı blogcularla tanıştım bile yüzyüze. Ama bugüne kadar hiç bir blogcuyla kargo yoluyla bi takasım olmadı, geçen haftaya kadar. O blogtan ona uçarken tesadüfen Mervenin blogunu buldum. İyi ki de bulmuşum, iki kitabımızı takas ettik.Ben birini çoktan bitirdim bile ikincisi de budur.  Kargomun içinden anlaştığımız kitaplar dışında bir kitap, iki kahve, çikolata gibi incelikle düşünülüp hazırlanmış hediyeler vardı.teşekkür ediyorum mervecik.

tek çocuk psikolojisiyle büyüyen insan tripleri var üzerimde hissediyorum. “Paylaşmak” benim için 5-6 yıldır alışmaya çalıştığım bi duygu.Walla çok sevmezdim ama hayat adama öğretiyor  😉

takasın dayanılmaz hafifliği” için bir yorum

  1. 🙂
    Merhabalar güzel insan
    Hem çalışıp hem de okuyan biri için dönem dönem yoğunluk had safada oluyor.
    Final haftası olduğu için az yemek az uyku çok stres çok çalışma derken blogumla ve arkadaşların bloglarıyla çok ilgilenemedim.
    Ama sorumluluklarımı da unutmadım, boşlamadım.
    Anlaştığımız gibi kitapları hemen paketleyip sahibine yolladım.
    Takasımızla ilgili post yayınlayacağını düşünmemiştim.
    Görünce çok mutlu oldum.
    Güzelliklerin çoğaltılması dilek ve duasıyla
    Varlığından haberdar olmak çok güzel.
    İyi ki blogumu görmüş ve benimle iletişime geçmişsin.
    Sevgilerimle
    🙂

Bir Cevap Yazın

