Uncategorized

hediyelerinizi aldım

şimdi annemin bana umreden yolladığı inci tesbihime bakıyorum. Yanlış anlaşılmasın annem öleli 5 sene 6 ay 14 gün oldu. Ama hediyesi salı günü elime geçti. Küçük teyzem umre dönüşü bana geldi hediyelerimi verirkende sabah namazına gitmeden evvel uyku ile uyanıklık arasında aldığı tespihe bakıp acaba kızım beğenir mi demiş, annemde omzunun üstünden ayşegül bunu beğenir demiş.

Canım annecim hediyemi aldım başım gözüm üstünde.

Babacığımında teyzemle konuşurken benim hakkımda söylediği kalbimi titreten cümlelerini aldım defterime yazdım.

babacığım hani bana cevap vermiyorsun artık demiştim ya cevaplarımı aldım. Algılarımı bundan sonra açıcam babacık.

Bir Cevap Yazın

