Uncategorized

*aysun yan odada uyuyor.
*insan kendini bi baskasina bakarak taniyor bazen.misal ben aysunu dinledikce gayet kotu kalpli olduguma kanaat getiriyorum. o cok iyi bi kiz karsisina da dilerim hep iyi insanlar cikar.
*bana gelirsek gecenin saat 3 u ve yine uykum yok tipki ramazanda bende kaldiklari ggece gibi.simdi bana kim sende kalmisti deme okuyucu ac eski postlari oku sana zahmet.
*bu arada guya filmler seyredecektik sohbetin tadi filmi unutturdu.film neydi diye sormayin(:

” için bir yorum

  1. Canım dostum benim ;ne güzel bi geceydi sohbet, yemek….
    uzun süredir yemediğim bütün güzellikleri o gece bana arka arkaya ne güzel bi içtenlikle ikram ettin. vişne soslu chese cake harikaydı tek kelimeyle.kızım beni hala hayrete düşürüyorsun prenses hanım 🙂

Bir Cevap Yazın

