Günlük gibi

öyle böyle değil

ben çocukken, ama öyle böle değil cidden ufacık bi kız çocuğuyken troll diye bi oyuncak vardı.renk renk saçları, yer çekimine inat göğe doğru uzanırdı. annem yüzünü meymenetsiz bulup aldırmamıştı.tüm bunları zulüm olsun diye anlatmıyorum okuyucu bi yere bağlıycam.saçlarım  avuç avuç  dökülmeye

başladı.vitamin mineral ne eksik gerekeni kullanırım diye düşündüm ama onu da yapamadım, çözüm kısacık kestirmekten geçiyordu,kestirdim. ben şöyle bir model olsun istemiştim ama “aa elim titriyor daha fazla kesemem” diyen sevgili kuaförüm sayesinde ancak jöleyle bu şekle giriyor saçlarım yoksa bildiğiniz  -ki bilmiyorsanız şu linke basın- trollere benzedim.

5 gündür kimlere benzetildim

1.kınalı yapıncak

2.troll

3.engin altan düzyatan

4.brad pitt ,(bi tek bunu iltifat kabul ettim)

5.orhan boran

liste uzar gibime geliyor.

öyle böyle değil” için 5 yorum

  1. seher;
    walla hafif bi pişmanlık olmadı değil (:

    aysun;
    doğru kelime bu sanırım “hafiflemek” ,
    teşekkür ederim, sende güle güle kullan inş. (:

  2. ilk hafta braz yadirgadim simdi alistm.
    bi de ilk hafta ben birilerine benzetiliyordum simdiyse birileri bana benzetiliyo
    misal;
    -aysegul bi musterim var yunus bey, saclaritipki sen.
    gelince gorursun canim:)

Bir Cevap Yazın

