çok merak ediyorum

* doğum günümün kötü geçmesi için birisi dua falan mı ediyo abi iki yıldır du bakiim hatta üç yıldır birbirinden berbat doğumgünlerim oluyor.

*küçükken alıştırmayacaklardı doğum gününe,

*Bir daha ki yıl kimseden hiç bişey beklemiyorum,

*Bi de sürekli istediğim bişey daha var ya, heh ondan vazgeçiyorum istemiyorum, dualardan çıkarıyorum onu da. bundan sonra böle napiim.

*yazıyı şöyle bir okuyunca pek pesimist görünüyor ama öleyim.

*hadi bye.

çok merak ediyorum” üzerine 3 yorum

  1. doğum günü….
    bu seni benimkini de annem hatırlamadı.. Aklında imiş ama takvim yaprağını koparmayınca farkedememiş doğum günümü.
    Napalım olsun … hatırlayan hatırlamayan herkes sağ olsun…

  2. sufisinema; teşekkür ederim, geçti mesela şimdi optimistim 🙂

    seher; hımm güzel düşünce ama ben o kadar çabuk “napalım böle olsun” diyemiyorum galiba, ama denmeli

Bir Cevap Yazın

