Uncategorized

telefon rehberi paradoksu

birisi dediki “ona kızınca telefon rehberinden adını siliyorum, sanki kafamdanda silebilecekmiş gibi”
 
insan demekki hep aynı tepkileri veriyor, ben de ufak tefek tartışmalarda değil ama çok kızdığımda eşimin “adamım” diye kayıtlı olan numarasını isim soyisme çeviriyorum. niye silmiyorsun derseniz numarası yenilendi ezberimde değil (:
 
aklıma gelmişken paylaşayım bari, onunla tanışalı 2  ay  falan olmuş arada
görüşüyoruz, ne rahatlık onu telefonuma  “adamım” diye kaydetmişim.bi yerde çay içerken telefonumu masanın üstünde bırakıp simit almaya gitmiştim. döndüğümde  eşim pat diye “sen beni telefonuna adamım diye mi kaydettin” demez mi.”başından aşağı kaynar sular döküldü” ifadesi ben de hayat buldu.  bütün cool havam dağıldı artık ne desem boştu, ama ben yine de bişeyler saçmalamıştım sanırım.
 
bu postu yazarken şu şarkının melodisinin ne kadar yazıya uyumlu olduğunu düşündüm
telefon rehberi paradoksu” için 3 yorum

Bir Cevap Yazın

