salı günü

* iyi insanlar geldi evime

* getirdikleri hediyelerden züccaciye dükkanı açabilirim

* yeni evliyken ki hediye açma seramonilerimiz geldi aklıma.

* geçtiğimiz haftasonu yazamadım ama hafız  Sadettin Kaynak ile ilgili bi seminer ve eserlerinden oluşan bi konsere katılma fırsatı buldum. Birkaç bestesine bayıldım mesela bu, sonra bu da onun bestesiymiş.Ben “üzgünüm leyla” yı dinlerim diye hevesle gitmiştim onu söylemedi  gıcıklar (:

* konsere birlikte gittiğim arkadaşım eşimin niye gelmediğini sordu.güldüm sadece, düşünemiyorum o konsere geldiğini, belki yaşlanınca. neyse belki merak eder dinlersin diye linkleri verdim bebek, çok şey kaçırıyosun (;

salı günü” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

