Uncategorized

doğum günüm yaklaşıyor. eşime her doğum gününde sevimli mi sevimli kartlar alıp içine bişeyler yazıyorum. birlikte 3. doğum günüm sanırım bi kere de bana bi kart alıp yazmış değil.ne bilim belki bu yazıyı okurda bi kart mart bişeyler alır içine bişeyler yazar.bi de her seferinde doğum günün 27 aralık mıydı diyor?

not: bazı tipler vardır ya “amaaan ben dedikten sonra yaptığının kıymeti yok” diye. bak ben öle demiyorum huy meselesi. hele son on gün kala çok heyecanlanıyorum ya deli miyim neyim?

öğleden sonra unutup aramayanlar veya aramayı erteleyenleri arayıp haşlamıştım bi keresinde evet kabul ediyorum abartmışım.

” için 4 yorum

  1. ben bi hafta öncesinden başlıyorum, doğum günümün arefesine kadar devam ediyorum. neler istediğimi de tek tek sıralıyorum. peşinen söylüyorum. niye kendimi naza çekipte sonrada yapmadı diye üzüleyim ki 😀

  2. Ben hatırlatmadım ama kendisi sağolsun gece 12 den sonra tebrikle başladı kutlamaya sonraki gün de sevdiğim şeyleri yapmayı yeğledi. 2. doğum günümüz… 1. sinde nışanlı idik. sadece arayıp tebrik etti evde ailemle kutlamıştık.
    ama ben de birşey istiyorsam söylerim yapsın diye beklemem. Erkeklerin öyle ince düşünceleri olduğunu pek görmedim.
    söylersen istersen yapılma olasılığı daha yüksek.

  3. adamıma eziyet mi etmişim ne,
    arayıp sadece beni kutlasa “güle güle” diye msj atardım yok yok “nash” yazardım.tabi pişman olurdum sonra (:

    evet bu kısma katılıyorum kendi kendine akıl edemiyorsa erkek yol göstermek lazım (:

Bir Cevap Yazın

