üşudum senden baba ocağı gözümde tüter

efenim başlık sezen aksunu bi şarkısından, ablam ve annem bu şarkıyı bana söyletirlerdi.alkış olmadan girmezdim kapıdan (delimiymişim ) gerçi yine aynı kadro olsa yine söylerim. Annemin pek hoşuna giderdi bu şarkı. Bi de benim favori şarkım vardı aynı kasetten ” onu alma beni al”  o şarkıyı dinledikten sonra bu da benden deyip söylerdim.” bak atının terkisinide atmış gözleri şaşı gelini” derken gözlerimi şaşı yapardım, annemden “yap yapta gözlerin öyle kalsın ” diye tepki geleceğini bilerek. Canım annecim bana çaktırmadan gülerdi, o güldükçe ben coşardım. hatırlamak bile keyifli bazı anıları.

Bi de klasik bi fıkra vardı  anlattığım onu da patlatıp kaçardım yanlarından. yok okuyucu o fıkrayı anlatmamı bekleme. aynı fıkraya her seferinde ikisi de gülerdi 🙂 aile güvenli ortam vesselam…

Bir Cevap Yazın

