Edebiyat

bir taş gibi kırılmıştım en kaf yerimden
şubatsız bir sabah uyandığımda
toprak henüz ağarmadaydı
iki satır arasında

zamanla açılmıs kadın olsaydım
çekici bir hüzün olurdu alnım
bir çicek açardı,esmer bakışlı
öpüldüğü yerden, sessizlik kokan
ama evvelinden önce gördüm sonrasını
bileğinden kavranmayan yalnızlığı
evvelinden önce gördüm
iğne deliğinde duran koca sebebi

toparlamak gerekirse sevgili
her yerimde cümle kesikleri
kanımda sıcak bir ağrıyla
kendimi anlamadığım anlarda
seni anlamakla meşguldüm
la havle vela kuvvete
halimi görünce sagar içinde
illa billah diyordu
kalbimde ki hemze

toparlamak gerekirse sevgili
zahiri bir aşktı benimkisi
yağmalanarak büyüyen

yazan: gül ey saf çelişki

Bir Cevap Yazın

