Günlük gibi · Uncategorized

halet-i ruhiye

perge stadyum kalıntıları

*Fazıl say; önüne gelene laf geçiriyor,  bi yazar da “medya maymunu” olmaya aday demiş  aman ne iyi demiş. Onun gıcığına Orhan gencebay şarkılarına hız verdik.eşimin favorisi “benim dünyamsın” yan odadakilerin gelmesi an meselesi (:

*Etrafımızda dolanan bi kız çocuğu ümeyme; saçları, gülüşü derken sevdik Ümeymeyi. Lokantadan çıkarken yanıma gelip bişeyler derken çocuk yere yapıştı. daha sonra esmer bi erkek çocuğunu sevdim uzaktan, gözleri tipik arap gözleri, ay böyle bir oğlum olsa geyiği derken bu çocukta gözümün önünde poposu üstü oturdu.Artık çocukları sevmiyorum sevdiğim çocuk zarar görüyor walla.

*geçen sene ki tatil de uni den ev arkadaşım balayına gelmişti bulunduğumuz otele. bu tesadüfe epey şaşırmıştık.pazar günü de  lokantaya geçtik eşim “balayında olan arkadaşın var mı bu sene” dedi. bende bu sene yok inş. önümüzde ki yıl olur deyip dileklerde bulunurken.yan masadan biri “ayşegül naber” dedi.15 gün önce evlenen bi arkadaştı. yuh yani tesadüfün bu kadarı olur film gibiydi.

*yeni evli bi çiftle bizim gibi iki ylı deviren bi çifti kıyaslamaya başladım ister istemez.

* onlar satranç oynuyorlar efendi gibi. bizse tavla oynuyoruz bi de ben çok çirkef bi oyuncuymuşum eşim öle diyor.(düşeş gelince eşime bunu saymayalım nooolur diyorum buçirkeflik sayılmaz ki di mi ama?)

*yeni evlileri şıp diye ayırt edebilirsin diğerlerinden kızların kolları şıkır şıkır bileziklerle dolu. bütün yüzükler parmaklarda. topuklu ayakkabılar (yemin ederim giyiyolar şaka gibi) bak ben yeni evliyken de kot pantolon, spor ayakkabı ile geçirmiştim balayını (:

Bir Cevap Yazın

