Uncategorized

bugünün hatırası olsun.

ikisi de şimdi mışıl mışıl uyuyo güya sabaha kadar oturacaktık  (o kadar çay kahve servisi de dağıtmadı uykularnı )ama olsun ikisi de yorgun biri işten biri şehir dışından geldi deyip kendimi avutuyorum. Bi de bu iki kızı çok seviyorum Allah’ım sen de sev.

bugünün hatırası olsun.” için 3 yorum

  1. canımmm doğru uyumayacaktık ama sen mutfağa gittikten sonra kafamı yastığa koyduğumu hatılıyorum,gerisi boşluk.
    herşey çok güzeldi bir gün benimde kendime ait bir yaşamım bir evim olduğunda sizleri evimde ağırlamak istiyorum. herşeyi geçtim bunun özlemini duyuyorum. bu arada şarkı çok güzeldi..

  2. olsun uyudunuz ama sahurdan sonra açıldınız maşallah 😉
    “sen ev hanımısın o yüzden sana kitap değil vazo aldım” dediğini de unutmadım söke söke o kitabı alırım :))
    şaka bi yana çok eğlendim artık bi daha ki sefere karar verdiğimiz filmi de seyredip sabahlarız.

    tabii ki sen de aysun da bi evlenin evlendiğinize pişman edicem sizi zırt pırt eşimle ziyaretinize gelicez…

Bir Cevap Yazın

