fraktalizm gibi bişey

* şimdilerde cupcake süsleme videolarına sardım, tarifleri okumak kesmiyor bi de seyrediyorum.

* kan aldırmakta alışkanlık yaptı, sol kolda bulamayınca damarı hemen sağı uzatıyorum hanım hanımcık eskisi gibi kan da tutmuyor artık.

*bi de son günlerde yaptığım bişey daha var, bilen bilir face alemine katıldım taze taze. ee gelsin liseden arkadaşalr gitsin köyden akrabalar derken, face in arkadaşın olabilir dediği insanların albümlerine bakıp “yok canım ben bu kızı tanımıyorum ki” derken yakalıyorum kendimi… face’ e güvenmiyorum okuyucu olur olmadık bütün ihl li kızları arkadaşım sanıyo, hayır bende şüpheye düşüyorum tanıyor muyum acaba diye. tek güzel yanı eşimle sanki mailleşmiyormuşuz gibi ordan birbirimizin fotolarını videolarını beğenip yorum yapıyoruz ay cidden deli miyiz neyiz. tabi eşimin atladığı fotoları karikatürleri msj yolu ile hatırlatıp cebren beğendirdiğim olmuyor değil. aa böyle söyleyince aklıma şey geldi. bu blogu yeni açmıştım kimseciklerin yorumu bırak ziyaret bile etmediği zamanlar., abime zorla yorum yaptırıyordum. (ilk postlardan bir kaçında)

ay kimbilir ne çok yazım yanlışı yaptım ama kontrol edemem şimdi idare edin lütfen 🙂

Reklamlar

fraktalizm gibi bişey” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s