Güncel

yaşasın ramazan

Son birkaç yıldır (tamam itiraf ediyorum annemi kaybettiğimden beri ramazanın gelişi heyecanlandırmazdı beni.) Ama bu sene farklı, şaban ayından itibaren “yaşasın ramazan” geliyor diye cümleler çıkmaya başladı benden tıpkı eskiden olduğu gibi.  Şu anda da ramazanın ilk günündeyken eşimin isteği üzerine böyle bir post hazırlıyorum. bu arada okuyucu laf aramızda kalsın seviyorum ben eşimi hem de epey fazla. Bak bu ısmarlama değil hatta yazdığıma bozulacak ama napiim bu cümlede hapşırık gibi gelince durduramıyor insan 😉

neyse konumuza dönelim, ramazan ayındaki planlarım bu haftaortası eşimle benim köyüme kaçmak abimin davetlisiyiz.  Sonraki planlar eşimin akrabalarından benim akrabalarımdan oluşan iftar davetleri vermek. hee ola ki bizi de çağıran olur koşa koşa giderim.

Bir diğer planımda beyazıd meydanındaki kitap fuarına gitmek. Sonra Aysun dönünce bütün kızlar toplanıp sahura kadar kaynatmakta planlarım arasında. (meleğim hazırlıklı ol). Umarım hepsini yapma ağız tadıyla nasip olur.

Allah tuttuğumuz oruçları yaptığımız hayırları makbul eylesin.amin.

yaşasın ramazan” için 9 yorum

  1. canım senin enfes yemeklerinle oruç açmak, ve muhabbetin belini kırmak, sahura kadar oturmak, hem ibadet etmek sonra gülmek,gülmek, gülmek…

    aysunu bende çok özledim inşaallha bu plan gerçekleşir bekliyorum canım benim…

  2. Masa örtüne bayıldım. Ben hep açık renkler tercih ederdim, bu tarz da çok güzel oluyormuş..

    Ramazan’a güzel ve coşkulu bir giriş yapmışsın maaşallah, enerjin yazıdan fazlasıyla hissediliyor. 🙂

    Rabbim eşinle arandaki muhabbetinizi artırsın inşallah.

    Hayırlı Ramazanlar.

  3. meleğim; aynen hepsini yapıcaz inş. 🙂

    saliha;
    hımm ne yalan söyliim bende bayılıyorum, belki bunun türevi olan 4 masaörtüm var ama yıkayıp yıkayıp bunu kullanıyorum 😉

    duaya amin ve bilmukabele diyoruz…

  4. yok şekerim tafta bu kadar dökümlü durmaz.
    bu şanzelize dedikleri kumaştan hazırlandı ablam tarafından, rengi de ben seçtim 😉
    (töbe töbe Allah’ ım ben neler biliyorum böle )

Bir Cevap Yazın

