gezi planları çok moral motivasyon yok

*Okuyucu başlık aslında herşeyi anlatıyor. Ama yine de ayrıntı veresim var.
*Bir, babam sıcaklardan olsa gerek çok durgun. Bu da benim canımı sıkıyor.

*iki, eşim yazın gribe yakalanıp zoru başardı, daha kötüsü iyileşmek istemiyor, neymiş böyleyken nazı niyazı daha fazla çekiliyormuş.peh…

*Üç, aklımızda gezmeyi planladığımız yerler gittikçe artıyor ama yukarıdaki gerekçelerle planlar askıda.

*Dört, planladığımız yerleri gezdikten sonra fotoğraflarıyla yayınlarım inş.

*yukarıda ki fotoğraf eski bir geziden

gezi planları çok moral motivasyon yok” üzerine 6 yorum

  1. çok şükür hem moral hem motivasyon olarak gayet iyi durumdayız.İyileşmeyi isteyip istememe konusuna gelince en azından birkaç gün işten kaytarıp ilgi ve alakanıza mazhar olduk.Sen plan ve programlarına devam et,sırasıyla hepsini gerçekleştireceğiz İnşallah.

    Son olarak peh….

  2. aynısı benim eşim için de geçerli…
    bu arada ben daha yeni evlendim sizlere haber veremedim.
    sitede duyurmak konusunda çekimser kaldım.
    vee benim eşimde daha ilk haftadan hastalanmayı başardı. yaz günü grip ve hatta faranjit oldu.
    aynen nazlanmalara devam ediyor.

    Rabbim şifa versin tüm hasta olanlara…

  3. sağolasın.
    Cümlemizi inşallah.
    iyileşmiştir artık senin eşin..
    benimki de toparlanmaya başladı.
    Artık programı uygulamaya geçebilirsin inş.

Bir Cevap Yazın

