Günlük gibi

pazar pazar

*ne isterdim biliyomusun günlük ben izin vermedikçe kimse beni üzememeliydi, sinir edememeliydi. biliyorum şimdi içinden diyorsun “ya hu bu kız 17 yaş sendromuna mı girdi, biz bunları aşmamışmıydık”.
Naparsın yeni gündemler değişen yüzler beni bunalttı.iç dökme faslı bitti.

*rüyamda sürekli bi kitapçıya girip insan yayınlarını arıyorum. töbe töbe Allahım bu bi işaret mi 🙂

*Canımcım dün bana süper bi elbise aldı, istanbulda bulamayıp adapazarında bulmam da ayrı bi konu.

*

Bir Cevap Yazın

