Uncategorized

ağaç gölge tavla

*Kabul ediyorum tavlayı öğrenmem kolay olmadı, daha doğrusu inceliklerini öğrenmem. Ama öğrendiğimdede adamın gözünün yaşına bakmam tavlayı kolunun altına tutuştururum 🙂 Şaka şaka o bi kere oldu ve fotoğraflandı ancak o fotoğraf arşivde toruna torbaya göstermek üzere saklanıyor, ısrar etmeyin yayınlayamam

* Lütfen bu sene bi hayal kırıklığı yaşamadan şampiyonluk ipini göğüsleyebilsin fenerbahçe. Hayır geçen sene formalarımız üstümüzde kalakaldık.

* yıldız ramazanoğlu “kırmızı” pek bana hitap etmedi ama “angelika” biraz daha bana göreydi.

* İki kitaplığım hala baba evimde duruyor, geçen gün karıştırırken kitaplığı kırmızı bir ajanda geçti elime, Allahım neler yazmışım öyle. Ben o ayşegülü tanımıyorum walla.

* ben küçükken yani ufacıkken komşumuzun oğlu vardı cihat, çok iyi bi çocuktu ben bunun cimbomlu olmasını bi türlü içime sindiremiyordum (bana göre iyi insanlar fb li olurdu o zamanlar) bi gün tutup “sen ne kadar iyi bi insansın niye gs lısın” demiştim. Şimdi bunu niye anlattım onu söyleyeyim. S. süreyya önder in siyasi görüşlerini dinleyince “ama sen iyi bi insansın” diye geçti içimden.Anladım ki benim iyi insanlardan soğumam hiçte zor değil.

* Kan değerlerimi ölçtürmemek için salladığım -mantıklı gibi duran alingirli- cümlelerin hiç birini yutmadığını eşim geçen gün pat diye söyleyince bakakaldım desem. Ama kan vermek ölmekten beter bişey walla.

* Halide Nusret Zorlutuna, İşgal İstanbul’unun gökyüzünde parlayan güneşine “Git Bahar” diye sitem etmiş.(fatma barbarosoğlu öyle diyo)
biz de “gel bahar” diyelim yoksa yaz gelecek.

Bir Cevap Yazın

