11 E sınıfı toplanıyormuşuz

* yeni katıldığım facebook alemindeki liseli arkadaşlarımdan birinin etkinlik çağrısı başlığım. bu pazar toplanıyorlarmış 10 yıl sonra; ee yani diyeceksiniz, yok korkmayın sizi de beklemiyorum etkinliğe. hem ben de gitmiycem. Geçende öğrendim ki sıra arkadaşım hayatını kaybetmiş keşke öğrenmeseydim yaşıyor ama görüşemiyoruz zannetseydim. Gördüğünüz gibi eskisi gibi “acılar gelin üstüme korkmuyorum” demiyorum artık.

*bu ilk pasaja bakınca kederli bi yazı gibi dursada yazacaklarım aslında keyifli şeylerdi. O yüzden dağılmayın ve okumaya devam edin lütfen. geçtiğimiz günlerde aileden bi kızımızı istemeye geldiler bizde eşimle davetliydik bu kız isteme seramonisine. Bi ara eşimde benim gibi sıkılıp kendini dışarı atmıştı ki hemen sordum “nasıl gidiyo içerde durumlar” eşim cvb ı patlattı “çalıştığımız yerden sordular x’ i istiyorlarmış” dedi. deli bu adam diyorum inanmıyorlar. Aynı kızımızın geçtiğimiz haftasonu nişanı için toplandık, makam mevki sıralamasıyla nişanı kesecek kişi aile dostu  olan çaykurun genel müdürü olarak takdim edilen bi beyefendiydi. Bizimkinin yorumu,” boşver aşkım biz lipton kullanıyoruz bu adam bize hitap etmiyor oldu.”  🙂

*fotoğraftaki bey ailecek sevip saydığımız seri katilimiz olurlar.

11 E sınıfı toplanıyormuşuz” üzerine 6 yorum

      • vuu. 15 mayısta sormuşsun da ben yeni gördüm. bu tema bence sorunlu biraz. yorumlar geç çıkıyor 🙂 -böyle de yağ gibi çıkarım üste-

        blog yazmıyorum epeydir. oğlan altı aylık olana kadar kucakta taşındı, sonra da ayaklandı klavye tuşlarını koparmaya başladı. bahane çok yani 😛

  1. bir, yorum zamanında çıktı da sen gelip gitmiyosun demek ki 😉

    iki, çocuğu direk yürümeye şartlamalı

    üç, klavyeye uzanan o minik parmakları bahane etmeyelim derim 🙂

    dört, klavye mi seviyorum çocuk planları bi süre ertelenebilir (iç ses)

Bir Cevap Yazın

