öylesine anahtar kelime

 Uzun zamandır kitap biriktirdim, bu birikenleri eritmem gerektiğini düşünürdüm. Sanırım bittiler. Tamam bazıları beni hiç sarmadı onları okumadım misal faulkner. Kalsın diyoruz kendilerine. Bazılarınıda tekrar ve tekrar okudum. bi de bir kere daha okumayı istediğim var “Osmancık” niye bilmiyorum ama onu tekrar okumalıyım.tee orta okuldayken semt kütüphanesinden alıp okumuştum. Şimdi böle orta okul deyince aklıma geldi, o günlere dönüp kendimi bi kenardan seyretmeyi isterdim. Ya okuyucu bi oraya bi buraya savrulduğumuz bi yazı oldu. okuyucu eğer tavsiye etmek istediğin kitap varsa şimdi tam zamanı. Ama öylesine değil çok beğendiğin bi roman olsun veya öykü. Dediğim gibi öylesine bi tavsiye olmasın para verip alıcam kitabı sonra zaman ayırıp okuyacağım.

**Aysuncum sana bi sürpriz düşünmüştüm ama niyeyse yükleyemedim fotoğrafı. Adalarda çekilmiş bi fotoğrafımızı yayınlayacaktım. Neyse bir daha ki sefere inş. 😉

öylesine anahtar kelime” üzerine 2 yorum

  1. sana kimi önerebillirim bilemiyorum.bana kemal sayar ve can dündar kitapları iyi gelir. birde gerillim kitapları sen bilirsin.. şimdi bende ateşi yakalamak kitabını okuyorum.. henüz 10 sayfa okudum…

Bir Cevap Yazın

