halısaha

* Her hafta halı saha maçını seyretmeye gittiğim eşim, maç bitip arabaya döndüğünde attığım golü gördün mü diyor ya Allahım göster o golü göreyim. Ya ben radyoyu kurcalarken atıyo ya da atıyo 😉

*Lavaboya domestos dökmeyi çok seviyorum, temizlendiğini öyle hissediyorum, acaba diyorum sulandırıp içsem içim de temizlenir mi?

* Ankara da hayat nasıl geçer veya şöyle sorayım Aysunsuz hayat nasıl geçer?

*Bi de neyi farkettim biliyo musun okuyucu, ben kimden ayrılsam annemden ayrılmam yineleniyo sanki. Psikolojide bunun bi karşılığı var mı? bir haftadır rüyalarımda annemden ayrılıyorum, ölüm haberini yeniden alıyorum. töbe töbe. Bi de duamı sıkıştırayım şu araya Allahım mümkünse adamım benden sonra ölsün mesela 5 dk sonra niye 5 dk? bensizliğe dayanamaz (müthiş bi cvb gelir şimdi:)) Bi de benden sonra evlenmeye niyet eder falan ben öbür tarafta kıskançlıktan her gün ölürüm.

*hımm bu arada pek kitap okumuyorum okuyucu bazen okumamakta iyidir

halısaha” üzerine 5 yorum

  1. Sevgili Eşim,

    Her hafta senin için çok sıkıcı olduğuna inandığım halı saha maçlarına sabır gösterdiğin için öncelikle teşekkür ederim ama atmıyorum!(yani senin düşündüğün anlamda).

    Domestos yada Ankara’da hayat nasıl geçer konusunda beyan edilecek herhangi bir fikre sahip değilim en azından şimdilik.(Uzun sürede olmaz inş.)

    Aysun’suz hayat konusuna gelince bu senin canını sıktığı kadar olmasada benim de canımı sıkıyor.(Aysun’dan ayrı kaldıkça bana daha sık Aysun demeye başladın).Aysun istifa et ve gel lütfen.

    Daha atacağım ve senin göremeyeceğin bir sürü gol var.Öyle araya sıkıştıracağın dua ile kurtulamassın.Hem beş dakika ne kadar uzun bir süre sensiz biliyormusun.(Neden Ankara’ya gidemiyorsun anlamışsındır sanırım).

  2. canım aysegülcüm bizi yollar ayıramaz. ankara cok güzel bi sehir gel gezelim 🙂 bende cok özledim canım dostum benim sohbetlerimizi, yürüyüslerimizi, beraber sessizligimizi, kültür sanat calısmalarımızı 🙂
    özetle dostumun yeri doldurulamaz…

  3. hangi damardan girsem cvbını veriyosun canım, napim blogtanda şansımı denemek istedim. 😉

    aysuncum biraz daha “ayşegül aysuna gitsin” kampanyasını sürdürürsek belki sonuca ulaşırız diye düşünüyorum. daha doğrusu mfö den gelsin lütfen “benim hala ümidim vaaar” 🙂

  4. bu sayfayı açınca artık başka bi yazı görmek istiyorum yav.okuyucu güncellik istiyor yazıcı anlıyormusun beni:)

Bir Cevap Yazın

