başlık bulma sorunsalına dönüş 1

*benim çok şirin bir kızım olacak biliyorum. Şirinlik konusunda kendime güveniyorum desem …şaka şaka  diycem  ama öyle be okuyucu şimdi bebeklik albümümü ortalığa çıkartmak zorunda bırakma beni, inan gitsin. Saçları sarı olur desem zor babamız esmer, renkli gözlerimiz olur desem o da zor babamızın gözleri maşşallah uzaydaki kara delikler gibi , ama inancım tam şirin bişey olur bu kerata

* “Haydi gel içelim” i dinliyorum eşimden gelen tepki -boza mı?

* Kaç kişi pastaneye girip burda ne kokuyor der? ama iyiki de sormuşum adam büyük bir memnuniyetle baton keki işaret etti

* age of  (empires) oynamaya da doydum okuyucu inanabiliyormusun, ki ben bu oyuna doymadan hayata veda ederim diyordum.

başlık bulma sorunsalına dönüş 1” üzerine 5 yorum

  1. şirin mi şirin bir kızın olacağına bende hem fikirimm….
    bende şirin mi şirin bir teyze olurum diye düşünmekteyim..
    yok ya ben şirin olmamam sanırsam…

  2. ayşegül sarışın ve renkli gözlü bi kızın olması mendelin kalıtım kanunlarına mümkün canım.ama tabi daha küçük bi ihtimalle:)şirin olacağı konusunda hiç şüphem yok tabi:)annesinin tılsımı ona geçer.ben görmüştüm bebeklik albümünü şahitlik ederim şirinliğine:)

Bir Cevap Yazın

