halısaha

* Her hafta halı saha maçını seyretmeye gittiğim eşim, maç bitip arabaya döndüğünde attığım golü gördün mü diyor ya Allahım göster o golü göreyim. Ya ben radyoyu kurcalarken atıyo ya da atıyo 😉

*Lavaboya domestos dökmeyi çok seviyorum, temizlendiğini öyle hissediyorum, acaba diyorum sulandırıp içsem içim de temizlenir mi?

* Ankara da hayat nasıl geçer veya şöyle sorayım Aysunsuz hayat nasıl geçer?

*Bi de neyi farkettim biliyo musun okuyucu, ben kimden ayrılsam annemden ayrılmam yineleniyo sanki. Psikolojide bunun bi karşılığı var mı? bir haftadır rüyalarımda annemden ayrılıyorum, ölüm haberini yeniden alıyorum. töbe töbe. Bi de duamı sıkıştırayım şu araya Allahım mümkünse adamım benden sonra ölsün mesela 5 dk sonra niye 5 dk? bensizliğe dayanamaz (müthiş bi cvb gelir şimdi:)) Bi de benden sonra evlenmeye niyet eder falan ben öbür tarafta kıskançlıktan her gün ölürüm.

*hımm bu arada pek kitap okumuyorum okuyucu bazen okumamakta iyidir

başlık bulma sorunsalına dönüş 1

*benim çok şirin bir kızım olacak biliyorum. Şirinlik konusunda kendime güveniyorum desem …şaka şaka  diycem  ama öyle be okuyucu şimdi bebeklik albümümü ortalığa çıkartmak zorunda bırakma beni, inan gitsin. Saçları sarı olur desem zor babamız esmer, renkli gözlerimiz olur desem o da zor babamızın gözleri maşşallah uzaydaki kara delikler gibi , ama inancım tam şirin bişey olur bu kerata

* “Haydi gel içelim” i dinliyorum eşimden gelen tepki -boza mı?

* Kaç kişi pastaneye girip burda ne kokuyor der? ama iyiki de sormuşum adam büyük bir memnuniyetle baton keki işaret etti

* age of  (empires) oynamaya da doydum okuyucu inanabiliyormusun, ki ben bu oyuna doymadan hayata veda ederim diyordum.