Günlük gibi

okuduklarım okumakta olduklarım okuyamadıklarım

geçtiğimiz hafta Hz.Aişe adlı kitabı bitirdim.(yazarını hatırlamıyorum

şimdi okumakta olduğum Albert camus un  Veba’ sı

okuyamadığım kitapta cemil meriç’in…inanır mısınız adını bile hatırlamıyorum.

Bi de bişey sormak istiyorum facebook ta profillerinde cemil meriçi favorilerine ekleyenler acaba kaç kitabını okumuştur anlamıştır sindirmiştir…walla meraktan soruyorum

Eşim şu anda çığlık çığlığa bağırıyor gooool diye. Sanırım fenerbahçe gol attı. aklıma gelmişken burdan söylemek isterim ki fenerbahçe maçlara daha çok asılmalı kocamın feci morali bozuluyo.(ne kadar interaktif bi yazı oldu bu böyle)

sözün özü sıkılıyorum be okuyucu evde olmak çok sıkıcı işte okka…

Reklamlar

okuduklarım okumakta olduklarım okuyamadıklarım” için 7 yorum

  1. Merhaba Serefraz, ne güzel kitap okuyabiliyorsun ya o bile bir nimet. Benimse bugünlerde en çok evde yarıda bırakılmış kitaplar çıkıyor önüme ki çok feci ve üzücü. Cemil Meriç’in bütün kitaplarını okumuştum vaktiylen, hatta bazılarını birkaç kere ama hiç aklıma facebook’ta beğenmek gelmemiş, iyi ki hatırlattın ben sanırım bu teknoloji konusunda da kötüyüm. Bu da çok pesimist bir yazı oldu senin interaktif yazına inat. :))

  2. tahmin edebiliyorum.. evde uzun dönem kalmış biri olaraktan.. ama yinede onunda bir güzelliği var.
    okuma konusunda gelince ertelenen okunacaklar listesinden bende muzdarip durumdayıp…
    okunacak bir sürü kitap varken ne diye yeni kitaplar almaya hevesliyim onuda bilmiyorum…

  3. Sıkılma ya,hem sıkılmassan sana söz artık çığlık çığlığa gol diye bağırmak ve feci moral bozulması yok.

  4. güneşli günler;
    ne güzel bende lisede külliyatının tamamını okumadıysamda 2-3 tanesini bitirmişimdir. Ama o zaman ne akla hizmet okumuşum bilmiyorum yeniden şansımı denedim yine olmadı neyse bir başka bahara inş. 🙂

    meleğim, evde okunacak bir sürü kitap varken yenilerini almak benimde alışkanlığım olmuştu bi ara. Şimdiyse eldeki rezervi eritmeye çalışıyorum.

    x;
    “goool” diye bağıramadınız bu hafta evet ama maçı seyretme imkanı bulamadığımızdan 🙂

  5. evet ya teselliye gerek yok insan bi süre sonra sıkılıyo işte.ayşegül yaptığın yemekleri bloğunda yayınlasana bizim için.üşeniyomusun yoksa?:)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s