567

*  İftar davetleri başladı. Dün ablamlar hem iftar hem sahurda bizimleydi.Rahmetli annem sahurda tuji dediğimiz bi hamur işi yapardı, ablam da sahurda bize onu hazırladı.

* Oruç tutmamasına rağmen serra sahura kadar oturdu ve bizimle sahur yaptı. 🙂

*P.tesi abimler salı günü de kuzenim Emine ve eşini ağırlıycam. (sınırları zorluyorum kendi adıma:)

*Burdan sesleniyorum lütfen birileri de  beni iftara çağırsın ya çok sevap walla.

*Geçtiğimiz haftaiçi derindondurucuyu ağzına kadar doldurdum. Közlenmiş patlıcan, haşlanmış mısır,barbunya, soslu patlıcan, börek vs. bu haftasonuda domates pürelerini hazırlıycam. Şimdi yazıyı okuyan beni müthiş bi ev hanımı zanneder. yok öyle bişi. ben bi buçuk yıl evvel derin dondurucuyu sadece dondurmaların korunduğu yer olarak bilirdim. Şimdiyse kayınvalideme benim dolapta yer kalmadı seninkine ayşe fasulye koyabilirim diyorum. Ah annecim bi yerlerden gelip görse gözlerine inanamaz.

*Lise boyunca “beni sahura kaldırma” anne derdim. Kıyamazdı uyandırmaya ama su için kaldırırdı. Şimdiyse ben eşime sesleniyorum.

*bütün bunlardan insanın değişen dönüşen bi canlık olduğunu öğreniyoruz.

567” üzerine 2 yorum

  1. canım ben seni davet ediyorum. ama bir evimin olmaması hasebiyle sana dışarıda güzel bir iftar yaptırsam olmamı? olu olur ayarla bana söyle… iftar bendenn.. birikti anlatacaklar belkide..
    değişim iyidir…

Bir Cevap Yazın

