ben bir küçük cezveyim

haftasonu planları 1

geçtiğimiz haftasonu köyümüze yakın olan gezilebilecek yerleri şöyle bi gözden geçirip bi gezi planı yaptık.

Cuma akşamı Poyralı köyüne gittik (ki burası bizim köyümüz)

cumartesi sabahı kahvaltı yapmadan kıyıköye gittik. Şimdi benim memleketim diye demiyorum diycem ama ne kadar inandırıcı olacak bilemiyorum ama yine de tavsiye ediyorum. Küçük bir balıkçı köyü diyebiliriz. Dinlendirici bi yer eğer denize girmek isterseniz sevgili eşim gibi, hemen denize cumburlop atlayıp “aaa ayşegül su süper diyebilirsiniz” tabi siz ayşegül demeyin lütfen .yanınızda kim varsa ona nispet yapın.

neyse efendim bi gün sonra da  iğneadaya doğru yola çıktık ama yol üstünde dupnisa mağrası ile ilgili tabelayı görünce bu kez eşimin survivor damarları kabardı ve

 o ıssız yola girdik. 30 km kadar içe girdik güzergahtan ama değdi. ben o gün şunu öğrendim mağaralar adamı üşütür buz gibi yapar. kısa keseyim burayıda tavsiye ediyorum valla. bi de mağara çıkışındaki çeşmede şöyle bi yüzünüzü yıkayın, aman Allahım verdiği his dünya para verdiğim tonikten daha harikaydı 🙂

Neyse burdan demirköye geçip kısadan İğneadaya gittik. buranın denizi Kıyıköy denizinden daha sakindi. Dönüş yolunda da karnımız iyice acıktı yanımızdaki bütün lojistik destek bitti. Ve yol üstünde Taş ev denilen bi yere girdik biz burayı sevdik etler biraz yağlıydı ama olsun biz o yağları  bize gözlerini dikmiş olan co adlı köpeğe verdik. 

ay şu anda bu yazı yazarken kendimi kim gibi hissettim biliyo musunuz şu adam. Benim idolüm o adam, onun gibibi işim olsun çok isterdim. Geçtiğimiz haftasonu bi farkla bunu yaşadık. hesabı çıkışta ödemek zorundaydık. 🙂 olsun bu da güzel.

haftasonu planları 1” için 5 yorum

  1. Anladım ki kimse artık popstar birincisi, ya da işte survivor birincisi olmak istemiyor..
    Anladım ki herkes vedat milor gibi bir iş istiyor..
    geçenlerde programını seyrederken
    ben: şu adam asistan falan alırsa ilk ben başvuracağım
    yengem: enfes şarapların tadına da bakarsın artık!
    ben: hımmmmmmmmm ???????

  2. Vedat Milor benim ve eşimin de idolü. Yiyip yiyip burun kıvırmak, ay şurdada bir kere şundan tatmıştım gibi konuşmalar vallahi ayıp ama çok keyifli dinlerken ve izlerken.:) Kıyıköye hiç gidemedim burnumuzun dibinde olmasına rağmen. Demek memleket Trakya. Harika tadını çıkarmaya bakın…

Bir Cevap Yazın

