Günlük gibi

Zira

* Şu anda metellica dan turn the page i dinliyoruz.  Güzelmiş, zira (zira mı? ) daha önce hiç dinlememiştim.

*Artık şu kpss yapılsın, zira dostumu geri istiyorum.

* “İsrail menşeli ürünler protesto edilmeli” bu cümleyi sarfettiğimden 1-2 gün sonra eşim elinde kara bi listeyle eve gelip mutfaktaki mantar panoya iliştirdi. Niye nestle ve algida bu listede var ki? Ne zaman bu ürünlere unutup! el uzatsam. Bi ses kulağımda yankılanıyo onlar listede ama Ayşegül. off.

* Çok güzel elmalı kurabiye yapıyorum.walla. 🙂 yakında tarifini veririm inanmayan denesin görsün.

* Halı saha maçlarından nefret ediyorum.evet öyle.

* Yoros kalesine gidin tavsiye ederim. Niye mi?  Havadar bi yer, he bi de manzara olağanüstü.

Zira” için 2 yorum

  1. Ayşegül merhaba, notların çok samimi ve çok sevimli olmuş. Nestle ve Algida’dan itina ile kaçınılmalı bu zor olsa da kimi zamanlar… Son notundaki Yoros Kalesi nerede acaba?

  2. çok incesiniz 🙂
    evet zor da olsa dayanmalıyız
    anadolu feneri yolu üstünde.
    şimdi kıyıköy ve iğneada ile ilgili de bi post yayınlıycam bilgilerinize efendim

Bir Cevap Yazın

