futbol yorumları

hollanda japonya maçını seyrediyoruz !

koşmayan, isabetli pas atamayan japon oyuncu karşısında ki yorum;

–bu adamların bilgisayar ürettiklerine inanmıyorum, bi topa vuramıyo herifler

sonra  fenerbahçenin milyon dolarları yaşlı futbolculara bol keseden dağıttığı aklımıza geliyo ve 5 dk sonra ki yorumumuz şu;

–Al şu 4 numaralı japonu abi, en azından koşuyo. Futbolda memleket ayrımına karşıyım.

(sanki ben transferlerden sorumlu kişiymişim gibi  ikna edilmeye çalışılıyo)

–ayşegül öyle deme (ki valla bişey demiyorum) manchester united da koreli oyuncu var.*keşke dünya kupası 10 yıl da bi yapılsa

*keşke vuvuzellanın sesi yayına verilmese

*ben bunları sayınca eşimin tepkisi

“-keşke hayat bayram olsa”

futbol yorumları” üzerine 2 yorum

  1. bir futbol manyağı olarak, en büyük isteklerimden biri eşimle oturup ağız tadıyla maç izleyip yorum yapmaktı. ama kocacağızda futbolun esamesi bile okunmuyor maalesef :)) ne yapalım, her güzelin bir kusuru olur demişler 😛 ben yıllardır olduğu gibi hala kendi kendime izleyip yorum yapıyor ve sinirleniyorum :))

  2. Her çarşamba Yaprak Dökümü,her perşembe Aşk-ı memnu ve bir ara her gün yanlış okumadınız sayın okuyucular her gün yemekteyiz, bunlara zorla maruz kalan bir futbolseverden ne kadar sağlıklı futbol yorumu bekleyebiliriz ki.

Bir Cevap Yazın

