şömen

bi kursa başladığımdan bahsetmiştim üç beş hafta önce,  bi tane projeyi tamamladım sayılır. bu nedir diyenleriniz varsa şömentabla diyerek konuya son noktayı koyuyorum. Millet evlenmeden önce oturur bunları yapar bense sonra 🙂 Gerçi ben canım anneme güvendiğimden rahattım.

bu arada bu blog nereye doğru yol alıyor merak ediyorum;

 eni konu elişi bloglarının arasına sürükleniyor. biri bana dur desin. Gerçi biri bana sürekli “duuuur” diyorda ben kendimi tutamayıp bu işlere kapılıyorum. Sanırım kan çekiyo, Arnavutlarda çeyiz mühim derler evet öyleymiş 🙂

efendim; yemek masasının ne hale geldiğini görmek isterseniz flickr a bi göz atın derim.

şömen” üzerine 4 yorum

  1. Bence harika olmuş..eee kismet sende kızına hazirlık yaparsin işte fena mi? 🙂
    Ayşegülcüm salihanin sitesine sizin kizlarin okumasini istedigim bir not biraktim..zaman ayirip da okursan cok mutlu olurum. Allah razi olsun..kardeşim..Bu arada sizlerin bulabildigim adreslerinizi gmailime ve live adresime yani msne ekledim..kabul ederseniz ayrica memnun olurum..Bu hayirli meşguliyetlerinizi Rabbim daim etsin bir seyler uretmek bir yana harcadiginiz enerjinizle en azindan esinizin basini dir dir yemiyorsunuzdur 🙂 bence bu tarz mesguliyetlerin en onemli yarari bu..hatta buyuk hizmet .. 🙂 ben size yeniden merhaba diyorum..bu sefer uzun soluklu menfaatsiz ve garazsiz ve uhuvvet uzerine olsun insaallah.. sevgilerimle..
    eski sayha, yeni hümeyra…

  2. hatice; çok keyifli(ydi) tavsiye ederim şekerim :)bu arada oyun oynamıyorsun iplerle yani ben oynamadım en azından bu fotoğraftakini işlerken 🙂
    seher;niye olmasın sen çeyiz serilmeden 1 ay evvel haber 🙂
    hümeyra ;geri dönmen güzel hoşgeldin 🙂

Bir Cevap Yazın

