limon

son zamanlarda aromasından çokça hoşlandığım şey limon. Çok ilginç hiçte böyle bir yakınlık ummazdım ama oldu. Geçtiğimiz ay limonlu mereng yaptım. hemen akabinde limonlu kek denemem oldu. Haftaiçi  ikea da sürekli  mideye indirdiğim limonlu çiiiskek i saymıyorum bile. Damak tadı denilen şey zamanla değişebiliyomuş demek ki. yaptğım kekin tarifi kayıp nerden aldım hatırlamıyorum. Yaptığınız sonra da beğenerek yediğiniz bi limonlu kek tarifi var mı? varsa bana yazar mısınız? 🙂

limon” üzerine 3 yorum

  1. mutfakla hiç aram olmadı, olamazda zaten. güzel yemek yaparım, güzel yemek yerim. ama mutfak bahsinden hoşlanmam. hoşlanmadığım birşeyde limondur. hiç bir şekilde kullanmam. ekşimsi tatları sevmem. fakat, annem salataya sirke yerine limon sıkmış bugün. çoğunlukla yaptığı birşey ama ilk defa hoşuma gitti. evet evet damak tadı değişebiliyormuş insanın 🙂 evime gidince bende denicem 🙂

  2. Hayirdir insallah, Hayirdir insallah!!! Bu gibi durumlarda insanin aklina ister istemez acaba? Diye bir soru geliyor. Yoksa yolda bir bebismi var? Böyle ulu orta yaziyorum diye insallah bana kizmiyorsundur? Ama seni samimi buldugum icin rahat bir sekilde yaziyorum.Senin icin limonlu kek tarifi bulup deniyicem. Beyenirsem tarifini sanada veririm.:D

Bir Cevap Yazın

