ben bir küçük cezveyim

ben bir küçük cezveyim köşesi hayırlı uğurlu olsun

Geçtiğimiz haftasonu ablamlardaydık. Tebdil-i mekanda ferahlık varmış dedikleri bu olsa gerek. Şimdi burdan birilerinin bahçedeki otları biçerken fotoğraflarını yayınlardım ama hepsi ne hikmetse silinmiş! yani fotoğrafımız yok. fakat bir sürü güzel hatıramızı cebimize doldurup geldik. Misal Serra hanım (sevgili yiğenim) babasını ve eniştesini okeyde masaya kilitleyip deli etti. Gecenin ilerleyen saatlerinde adamcağızlar nasıl kaçtılar hatırlamıyorum. Bu arada demişmiydim Serra hanım hafız oldu. Hafız ama moderen canım okeyini de oynar namazını da kılar 🙂 

herneyse efendim bir gece konakladık Sakarya’ da. İstanbul a dönmeden önce şöyle bi gezdirdim Adapazarını. Meşhur ıslama köftenin tadına baktırdım. falan fırtız işte. Benim gezi yazısı yazmaya istidadım yok galiba. 🙂

ben bir küçük cezveyim köşesi hayırlı uğurlu olsun” için 4 yorum

  1. Allah Allah hangi teknoloji cahili silmiş acaba fotoğrafları.Ama en azından ot biçimeyişimin delilleri ortadan kalkmış oldu.Koskoca dekanın yanında ot topladık anca.Bu arada köfte gerçekten çok güzeldi.Serra hanıma gelince ben kaçmadın ya uykum geldi,hem nerden bilebilirdim ki serra hanımın okey delisi olduğunu.

  2. oluyo efendim böyle karışıklıklar 🙂
    damak tadı konusunda bana güveneceksiniz, ben lezzetli diyorsam öyledir. Bugüne kadar ne ısmarladımda “ı ıhh bana göre değil” dediniz.

  3. Ben Internette dolasirken senin siteni farkettim, yazilarini cok beyendim cünki hayat dolusun, neselisin yazilarinada bunu yansitiyorsun.Seni bulduguma cok sevindim, lütfen yazmaya devam et….

Bir Cevap Yazın

