Uncategorized

yeni hobiler yeni meraklar

Efendim önceden nelerle ilgilendiğimi yazmaya gerek yok, blogu okuyanlar az çok bilirler. Şimdilerde evimin yakınındaki el becerilerine yönelik kursları tespit edip oraları ziyaret ediyorum. Bu ziyaretlerimden birinde ortaokuldan Türkçe hocamı karşımda kurs idarecisi olarak buldum. İstediğim kursun kayıtları bitmesine rağmen bana bir ek kontenjan ayarladı sağ olsun. Tabi merak ediyosunuz ne kursu  diye. Efendim brezilya nakışı denilen işvebaza gönlümü kaptırdım. Gerçi bu ilgim ne kadar sürer bilmiyorum ama  şimdilik nereye baksam onu görüyor gibiyim.hehehe.

Ya işte böyle okuyucu, öncedendi öyle fotoğraf makinası boynumda, sırt çantam sırtımda  fellik fellik dolaşmalar, artık kendimi el işlerine adıyorum. yok yok abartmayalım ben yine havalar ısınınca istanbulun sokaklarını Aysun’ la arşınlamaya başlarım.

yeni hobiler yeni meraklar” için 3 yorum

  1. ben de çook özledim fellik fellik gezmeyi ay yok dilim sürçtü sanatsal çalışmalar yapmayı 🙂

    havalar ısınsa, laleler açsa…

  2. aysun 1:
    :)evet havalar ısınsın yollara düşelim yine
    aysun 2:
    evet şekerim iyice kız oldum, pano işledim fotoğrafını yayınlıycam buralardan 🙂

Bir Cevap Yazın

