yorum kaosu

bloguma benim ismimle yorum yapan bi eşim var.

yorumu niye yayınlamıyosun diye hesapta soruyor sonra

ya sabır ya selamet

neyse yine de kendisine teşekkür ediyoruz yorumu dolayısıyla

yorum mu?

 tabiki yayınlamıycam bu da benim gıcıklığım

hihihi

yorum kaosu” üzerine 10 yorum

  1. BLOĞUNA ONUN İSMİYLE YORUM YAPIYORMUŞUM , TAMAM BİR BLOG CAHİLİ OLABİLİRİM.BENCE DAHA ÇOK SABIR VE SELAMET DİLESİN.ÇÜNKÜ EYLEMLERİM
    ARTARAK DEVAM EDECEK.

  2. :)))
    Ayşegülll, tabii ki yayınlamayacaksın da, bi okuyaydık be güzelim, merak ettim, eşin kendine blog cahili diyebilir ama potansiyeline güveniyorum, muhakkak eğlenceli bişeyler yazmıştı :))

  3. teşekkür ediyorum hureyre.
    hazır aklıma gelmişken;
    ben salihanın blogunu okumak istiyorum
    hatcenin blogtan seslendim ama duymuyor sanırım
    plz 🙂

  4. evet gerçekten ne zaman evlendim..
    hoş yeni olsada bu vefasızlıkla ben zaten yakalayamazdım.
    Allah hayırlı etsin inşallah..
    Özlemişim okumayı eski yenine varsa kolaçan ediyorum. 🙂

Bir Cevap Yazın

