Günlük gibi

yansima

Artık kimseye benzeyen birilerini görmek istemiyorum.

Özelliklede sevdiklerime benzeyen insanları görmemeliyim.

Silgi istiyorum.

Büyükçe bi silgi.

Veya zaman istiyorum.

Bi miktar zaman.

” için bir yorum

  1. Birkaç seferdir gelip bir şey yazamadan gidiyorum bu yazıya… Sınavlarda hoca kopya istiyorum zannedecek diye silgi isteyemezdim ben önceleri, sık sık silgimi kalemimi hatta bazı zamanlar aklımı bile kaybederdim inanmazsın, deliden farkım olmazdı, çocukluk işte…

    Diyorum ki; silgi bulursan bana da ödünç verir misin? Sadece bir kaç kelime sileceğim, silmek hayata onları kocaman harflerle yazmaktan daha kolay olur çok sürmez, diye düşünüyorum ama farkındayım zaman değerli, vermezsen üstünü karalarım ben.

Bir Cevap Yazın

