bunları biliyor musunuz

naughty

* bir waffle ın bir insan evladı için fazla geleceğini. (ben buna rağmen yanımdakilere yiymezseniz ben yerim diye teklifte bulunuyorum, ne pis boğaz oldum ya)

* Sıcak ekmeğin kenarınının, muhakkak zatım tarafından tırtıklandığını

* franny and zooey şimdi elimde olan kitap olduğunu. (niye bütün film ve romanlardaki  patavatsız, çılgın karakterlerle kendimi özdeşleştiriyorum. yoksa?… yok yok canım daha neler ben gayet patavatlıyım)

franny kısmından bi alıntı

(sana yazarken son derece durgun ve gerizekalı bir halim oluyor. neden acaba? bunun çözümlemesini yapmana izin veriyorum.) nolur bu haftasonu harika vakit geçirelim. yani bir kez olsun herşeyi öldüresiye çözümlemeye çalışmayalım mümkünse, özellikle de beni. seni seviyorum)

* net’ in artık pek keyif vermediğini

(ben bir kaç blog için nete giriyormuşum meğer, onlarda artık yok, benimde netle pek aram yok, yakında bu blogun yerinde de yeller esebilir okuyucu, bu tehdide ben bile güldüm yaw. siz yeni okuyucular bilmezsiniz bu tehdit bu blogun işittiği 1897. tehdit girişimi (: hihihi. kıyamıyorum napiim)

* peki sesimin yetmediğini bile bile türk sanat müziği şarkılarını icra ettiğimi biliyor musunuz. bilmezsiniz nerden bileceksiniz. İşte bu hayati bilgilerle bu posta son veriyor hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

şaka şaka  ne teşekkürü.

bu içtiğim çayda bişey mi var ya (:

Reklamlar

bunları biliyor musunuz” üzerine 4 yorum

  1. başlığı görünce; bende vişne çürüğü lekesini nasıl çıkartacağımızı anlatacaksın sanmıştım :))
    hep bu takvim sayfalarının arkalarını okumaktan bunlar…

  2. onu da hemen söyliim aşkolsun.
    azıcık asetonu leke üzerine gezdir balkona as.
    lekenin ve kimyasalın rahatça uçup gidebilmesi açısından balkon dedim
    nefesine güvenen üfleyebilirde. (:
    blog açsana bebek,okuyalım.
    hatta gel birlikte bi blog açalım. hıı nedersin?
    evet bu bir teklif.

  3. ben kendi nefesime değil ama, necati ağbiye güveniyorum bu konuda beni kırmaz sanırım 🙂
    açalımmmm
    zira yeni tanıştığım insanlara kendim hakkında haddinden fazla bilgiler verirken buluyorum,
    -bu bir işaret mi
    -evet işaret…
    açalım bi blog ikimizin olsun 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s