pazar sendromu

kitabim

* Sendrom falan yok, çarpıcı bi başlık olsun dikkat çeksin, ilgi görsün diye yazdım.

* Pazar günümü evden hiç çıkmadan geçirdim.(markete gitmeyi saymıyorum o ihtiyaçtan banane)

* Hayatımda ilk kez kabak tatlısı yaptım. (yani şuan da tencerede, son demlerinde pişmeye çabalıyo)

* Pazar günleri hep Türk filmi tadında ama hiç oturupta Türk filmi falan seyretmiyorum.

* Cuma akşamları seyredemedğim programı pazar sabahları uykulu uykulu seyretmeyi çok seviyorum.

* Günler böyle akıp gidiyor işte okuyucu. Bense yerimde sayıyorum hissine kapılıyorum çoğu zaman.

* Şu anda ne yapmayı isterdim biliyomusun okuyucu, kafa dengi bi arkadaşla kızma birader, satranç,tavla (artık hangisi ilgisini çekerse) oynamayı ve onun damarına basıp kızdırmayı. üff oysa hava soğuk, yağmurlu ve bu havada balkonda oturup oyun oynamaya kimseyi ikna edemem.

pazar sendromu” üzerine 4 yorum

  1. * sözlerime başlarken, sendromsuz ilgiler dilerim.
    * senlen bi satranç oynsak, kesin filini alırım senin; velev ki soğuk ve yağmurlu bir günde ve balkonda da olsa. ve hatta damarıma basarsan şahını almam süründürürüm.
    * Bursa da olsan, uludağda kayak bile yapardık, kar 80 cm.
    *sözlerimi bitirirken, sendromsuz pazartesiler dilerim.

  2. * sözlerini cevaplarken sendromda olmadığı bir kez daha belirtir, huzurla gülümserim (:
    * ben filimi sağlam kazığa bağladım hatta serbest bıraksamda bana bağlandı asla alamazsın iddia ediyorum. (damarına basıyorum hafif hafif)
    * ay keşke, inan 15 cm yüksekliğindeki kara bile razıyız.
    * nasıl teşekkür etsem bilemiyorum.eğil alnından öpeyim. dur eğilme ben senden sanırım uzundum (ikinci kez damara bastım(:)

    *bu arada işime gelen teklifleri felaket ciddiye alırım.
    bu şu demektir bir gece ansızın gelebilirim .hihihi

  3. * teklifimi ciddiye almamanız için hiç bir sebep yok serefraz hanımcım, çünkü zaten gayet ciddiyim.

    * damarıma gelince basınız, uzaktan etkisini algılayamıyorum.ayrıca alnımdan öpmeniz için tabureye çıkmaya da razıyımdır.

    öbdüm.

Bir Cevap Yazın

