Uncategorized

Arefe arefesi

tea52

* Bu bayram, bayramlığım konusunda nasıl şanslıyım nasıl şanslıyım.

* Etimekli bi tatlı vardı, canım ablamın yaptığı. Geçen gün aklıma geldi şuradan tarifini alıp yaptım. Tavsiye ederim, elinizi korkak alıştırmayın yapın muhakkak.

* Bayram temizliği iyi ki var. Yorucu ama dip köşe temizlik yapmak, beni rehabilite ediyo sanırım.

* Temizlikten sonra bi çay iyi gidiyor. Açık ve bergamut aromalı olsun. lütfen.

* Hımm bu arada herkese iyi bayramlar

* Bayramda da bayramdan başka şeylerden bahsedicem, napiim hayatım da yapıp yapabileceğim sıradışılık bunlarla sınırlı mazur görün gitsin. (;

* Hadi ben gittim okuyucu

Arefe arefesi” için 10 yorum

  1. etimekli tatlı çok güzel oluyor. denedim ve beğendim. tadanlar da beğendi. hayatı boyunca, baklava yiyemeyen benim gibi biri için bu tarz tatlılar iyi bir seçim oluyor. en güzel baklavayı bile sevmiyorum, ne yapabilirim.
    bergamut aromalı çay hakkında daha önce bir diyalogumuz geçmişti seninle, benim blogumda. bergamut aromalı çay maximum dinlerdirme özelliğine sahip. tadına ise diyecek yok sahiden.
    mutlu bayramlar…

  2. öyleyse, etimekli tatlının lezizliğine,
    bayramlıkların güzelliğine,
    bayramın gelişine
    ve
    temizliğin üzerimize sinişine içelim birer bergamutlu çay; güzelleşelim.

    tamam aysun, fincanları biriktir, olsun varsın. yalınız o sıcak çaydanlığı başının üstüne koymayasın. ne derler bilirsin; ayağını sıcak, başını serin tut.

  3. bergamut biraz ağır olmuyor mu ya? kesin şunu cigara ile arası olanlar içiyordur.:) tomurcuk diyorum ben tomurcuk!ve hatta ilave bile ediyorum:”tomurcuklar açıyorken…..”
    bi de şerefraz gülüşü…hihihi

  4. cnm dediğim gibi blogunda olmasa hayatında şüphe edicem beni unutma

    bu söylediklerini yaşayamadım ama bergamut aromalı seylan çayını bende tavsiye ederim siyah çayla harmanlayın süper oluyoooo

    bu arada perşembe bendesin cnmcım

  5. blogunu takip ediyorum artık.
    bu arada bende artık blog camiasındayım.
    perşembe akşamı tanıştıracam daha bebek kendisi hem sen bana o engin bilgilerinle yol gösterirsin dimi cnm benim

Bir Cevap Yazın

