Günlük gibi

mimmiş

koyum-057

Yer sofrasının etrafı sevdiğim yerlerden biri.

kitaplik-017

İftar sofrasının başında bulunmakta beni çok mutlu eder.

cimg0667

Altındere Alabalık tesislerindeki sofralardan biri. Bakın bu mekanında hastasıyım. Altındere Akyazı da, Akyazı nerde mi? O kadarına da google sorun size zahmet.

dolmabahce1-002

Naneli limonata bulunan sehpanın başıda benim için unutulmaz mekanlar arasındadır.

ortakoy-005

Boğaza nazır yoğurt yenir bilirsiniz canım bu semtin adını.

tatil-033

içinde kurabiye olan fırın önünü de severim

kitaplik-019

Bi tiramisu ile şu mesafede bulunmayıda severim. İster sehpa ister masa üstünde olsun farketmez.

27062008-091

Önüme geleni tükettiğim bi masanın başıda güzeldir. Sohbet edilir, gülünür, dertleşilir.

_mg_3617

Tost hazırlığı yaptığım tezgah önü.

img_3843

Son olarakta güllüoğlunun kapısının önünü severim. hani şu tabureler koydularda oraya oturup tatlıyı yiyorsun heh işte orası.

Aysun beni mimlemişti.  ilk kez mimlendim. hakkını vermeye çalıştım ki bundan sonra mimlemeyi düşünenlere karşı bi vitrin olsun. Ama mümkünse daha kısa mimler olsun (:

mimmiş” için 8 yorum

  1. bu blog sahibesinin, yemek hadisesini bu kadar sevdiğini bilmezdim. fotoğraftaki yiyecek/içeceği kendim tüketmiş olsam ancak bu kadar sevinirdim 🙂

  2. yemegi bu kadar sevdiginizi,
    hemde hepsi ayrı ayrı mekanlara nazır bir şekilde
    hiç bilmiyordum 🙂

    afiyet olsun 🙂

  3. ya hu kardeşim seni boğazdan başka mutlu eden bir şey yok mudur : ) burayı gören de seni fil gibi bir şey sanır ama çok yanılır… e yiyorsun da yedikten sonra diğer yemek mekanına geçerken yolda mı eritiyorsun he he ..

Bir Cevap Yazın

