hafta sonumsu

hayalim

* Sırılsıklam olmaK ne süper bir duyguymuş. Vapur seferleri iptal edilmiş ama ne dert.

* Yarım gün çalışmak  süpermiş.

* Derse gitmemekte fena sayılmaz

* Son iki madde tembelliğe meylimi ortaya koyuyor sanırım.

* Bardakta tane mısır satıyorlar ya ona bayıldım tavsiye ederim.

* Madem konu yiyeceklere geldi kestaneli pastadan hiç hoşlanmazdım ama meğersem oda süpermiş.

* E oldu olacak tatil mekanı da tavsiye edelim,hazır böyle gazetelerin haftasonu ekleri gibi yiyecek giyecek mekan tavsiyelerine girmişken.  Efendim tatil mekanımıza gitmiş değilim ama inceledim hoş bir  yere benziyor.  Zamanınız ve naktiniz varsa kaçırmayın gidin… Mekanımızın ismi Gül evi

* Günün şarkısı da bi sonraki postta, günün şiiri, günün fotoğrafı da takip eden postlarda gelecek.

hafta sonumsu” üzerine 6 yorum

  1. koşarak dersten kaçışını gördüm =) bi saniye farkla.
    ve sayın bayan, borçlusunuz, ders, pasta, mısır neyin.
    sırılsıklam =) onu kendim olurum işte =Pp herkesin sırılsıklamlığı kendine =)

  2. bardakta tane mısıra bende bayıldım… artık mısırı kemirerek yemek yok… neydi o öyle.. pek sevmezdim…
    hafta sonu tatil yapmak, derse gitmemek bir dershanecinin yüreğine mi indireceksin 😀

  3. serefrazcığım,
    hafta sonları güzeldir. çabuk geçer. birdenbire pazar akşamı oluverir ve pazartesi sendorumu içten içe hissedilir.
    bardakta tane tane mısırları sevmeyen yok sanırım. bende çok seviyorum o mısır tanelerini.

  4. Aysun;
    canım isterse kaçarım öyle dersten (:

    Ruzigar;
    Girmeyipte, kırdığım ders, talebe olduğum bir ders öğretici değilim yani. (;

    Irmak;
    Yaşasın tane mısır (:

Bir Cevap Yazın

