Edebiyat

istiyor

kiz-cocugu

adım ayşe olsun istiyorum ya da ayşemayşe

eloğlunun biri şiir yazsın bana

uçayım da konamayayım yere

bir sokak uzansa önüme

bilsem onun geleceği vakti

pencerelerden sarksam sarmaşıklara karışsam

kertenkeleleri ürkütsem, yok ki onlardan farkım

ah, bir de onu görünce, perdeden peçem,

bakıversem de bakamayıversem


hem beklesem başını çevirmesini

hem de korksam gözlerinden

ağlasam mı geceleri sayıklasam mı

hadi bir şiir de ben yazsam mı

oof, ben adımı yazdım deftere

güzel durmadı onunki kadar

silinsem mi kütüklerden, muhtar uyur mu

uyanıksa seslensem koşar gelir mi

yazan: Ayşe olmayan biri

istiyor” için 5 yorum

Bir Cevap Yazın

