bu ne yaa

Ohh be hadi be vay be yürü be

ben bir masa olsaydım

Ohh be hadi be vay be yürübe

daha işe yarardım.

blog sahibesinin notu: (sanki benden başka sahibi varmış gibi sürekli bunu niye yazıyosam)

Oh be hadi be şarkısnı bulamadım. Öyleyse bunu dinleyelim post boşa gitmesin

bu ne yaa” üzerine 7 yorum

  1. =))))) oh be!yi beklerken karşıma çıkan şarkı beni şokella etti, nutella da olabilir, bu arada cuma sabahı nutellayla yapalım kahvaltıyı, ne dersin =)

    bi de:
    ben bir yatak olsaydım, hep senle uyusaydımm =)

  2. Aydan hoplayan kedi, hangisi reklam cıngılı mı yoksa gülşene neler oluyor mu dilinize dolanmıştı ?

    Poelog;
    herkeste biliyomuş bu reklamı canım (:

Bir Cevap Yazın

