Diyesim yok

yazasım var. bi kaç kişi var ki onları dövesim var. yok siz tanımazsınız. -yaşamak ne zor ya-. hele trip ve bencil insanlara iyice tilt oluyorum. benden ırak olsunlar. samimi olanlar civarımda takla atsın. şaka şaka takla atmasınlar zor oluyor. Zor oluyor dedim ya, denedimde ordan biliyorum. ya ben küçükken çok takla atardım hala atabiliyor muyum diye aklıma geldi üşenmedim denedim. yok yok benden geçmiş artık öyle takla makla beni pek açmadı. madem takladan bahsettim, şundan da bahsedeyim. Mesela içimden derim ki; eğer o beni seviyosa şu karşıda ki koltuğa düşmeden atlayabileyim. Tabi bu cümleyi diğer koltuğun üstündeyken söylüyorum. diyelim ki koltuğa ulaşamadım düştüm, hiç oralı olmayıp yeniden deniyorum.

Koltuğa atlayabildiğim denemeyi ciddiye alırım. ben çocukken de böyleydim. duymak istediğimi duyup, görmek istediğimi görürdüm.yani bende değişen bişey olmamış pek.

blog sahibesinin ricası: Bi de aklıma gelmişken söyliim belki Ziya’ dan burayı okuyan bi yetkili vardır. Lütfen künefiyi servis ederken pişirdiğiniz kapla servis edin, porselen tabakta yerken o tatlı künefe değilmiş gibi geliyor.

Reklamlar

Diyesim yok” üzerine 10 yorum

  1. küçükken=yaklaşık 10 yaşındayken
    günlük aktivitelerimden biriydi takla atmak,
    koltuktan koltuğa atlamak,
    çizgilere basmadan yürümek klişesinden hiç bahsetmiyorum bile

  2. herkes bencildir, herkes. herkesi döv.
    ters takla favorimdir, bi de mum duruşu =)
    demek ziya’daydın.
    diyesin yokken bu kadar dedin, diyesin varken ne kadar diyeceksin merak ediyorum, merak ederken amuda kalmış durumdayım, ceplerimden antep fıstıkları dökülüyor. aa, cuma günü antep fıstığı alalım, eminönüne inerken yiyelim. tamam?
    bi de, ödevini yap. hoca bizi dövmesin, Huda Hafiz =)

  3. aa sizin hocanız dövüyomu cıx cıx cıx ne ayıp 🙂
    ne güzel bizimki ufkumuzu genişlettiriyo
    akrostij şiir yazdırıyo yakında herkesin bi akrostiji olucak 🙂

    (kendimi birden mustafa çetin gibi hissettim ama inanın sadece sima olarak tanıyorum 🙂

  4. yoo diğergam insanlarda var.
    -herkes bencil-
    ı ıh çok pesimist.
    oh be şu pesimist kelimesini nası kullanasım vardı anlatamam
    iyi oldu böle rahatladım.
    neyse konuya döneyim

    *evet ziya ya gittim o da künefe yapmış geleceğimizi duyup.
    iğrenç iğrenç!
    biliyorum ama iş çıkışı beyne bu kadar oksijen gidiyo ve bu kadar kaliteli espriler çıkıyo ancak idaere ediniz üstazem.

    *hoca fellik felik geziyo, ne dersi, ne dövmesi.
    hocaya sıfır bize 100 puan.

    *antep fıstığı değilde koskadan şu renk renk jölelerden alsak.
    onlar yeni favorim.
    benden bu kadar selam eder gözlerinden öperim.

  5. o aysun hocamız pek degerli ögrencilerinden biri 🙂

    hoca sevip hem yerdigi
    (yermenin yerine ne koyucagımı tam kestiremedim bunu koydum aysun hocamızın affına sıgınıyorum yanlış olduysa 🙂
    için(genellikle)
    kendimide birden öyle hissettim 🙂

    daha detaylı bilgi aysun hocada mevcut 🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s